Tuesday, January 13, 2009

Style in 3 months!Hiks~~~




Ok...terasa la pulak kali ni nak snap pic aku setiap bulan..tengok perubahan diri...time ammar dulu snap pic perut je..kali ni..toilet tu akan ku jadikan studio hahahaahah...sapa nak layan tangkap pic perut ku ini?mr pres..alaaa...taknak la..segan la heheehehehee.....

Ni pic latest la..skarang tgh 3 bulan preggy...ada orang kat ofis ni tak nampak perut aku...ada org tak tau aku preggy...ada org tegur "eiii dah besar perut erk"....nevermind....tu semua pendapat org...mata mereka...mereka yang melihat menerusi lense mata mereka..jadi mereka sendiri la yg wat conclusion nya..biarkan saja..janji aku dan kandungan sihat kan?

selera makan semakin bertambah...asik lapar je ni...ke sebab sekarang musim hujan...seriousla..lepas brekfes aku akan tapau kuih singgit..buat mkn antara waktu brekfes dan lunch...lunch krg harus kot cari nasi...tp rasa bosan lak nasi....tgk la karang....

No comments: