Monday, November 24, 2008

6 weeks Pregnant

Week 6 of Pregnancy
Frequent urination is a symptom no pregnant woman enjoys (especially when it breaks up the sleep you really need right now) but one that most pregnant woman experience, especially early on.

Lepas je buat UPT pada pagi ahad tu..aku dapat 2 line yang betul betul punyer clear...mr pres bangun je aku tunjuk...sangat sangat clear..mr pres pun setuju yg urine pada pagi hari memang sangat sesuai untuk buat UPT...masa aku gi klinik doctor sunitha tu..urine tengahari punyer...mesti tak berkualiti kan utk buat upt hehehehe...perubahan yang di alami seperti alahan memang takda..cuma kadang-kadang rasa letih...tp biasanye aku lawan..sebab byk keje rumah dan keje ofis menanti...dan time ni mr pres pula menunjukkan keinginan makan ia..dia pi beli la ikan talapia la..sotong la..nak soh aku masak ... so far aku boleh memasak cam biasa..tiada bau busuk dapur masa zaman pregnantkan ammar dulu..cuma kat ofis je la rasa ngantuk..tp sebab cuaca pun ye rasanya..kat luar tu mendung je..hujan je....

No comments: